duminică, 1 ianuarie 2017

Revelionul cu Ilinca

Urmeaza un an plin de neprevăzut! Un an, sper, la fel de darnic ca cel ce abia s-a incheiat! :)
Am intrat in noul an asa cum si-ar putea dori orice femeie, la un moment dat in viata, alaturi de familia ei, de soț si de copil. Fara make-up, fara griji asupra tinutei....dar extrem de fericita. Doar cu grija... sa nu se sperie Ilinca de zgomotele facute de petarde si artificii!
Am avut un an plin, un an in care am avut parte de realizările vietii mele! Am născut o minune de fetita, am sărbătorit un an de căsătorie alaturi de cel mai minunat sot, am cununat cel mai frumos cuplu. Momente frumoase si memorabile pentru mine! La fel ca si noaptea dintre ani.

Am ales sa stam acasa alaturi de Ilinca, desi o puteam lasa la bunici pentru ca noi sa ne putem distra prin cine stie ce club...ca in fiecare an. Dar unde mai era bucuria de la 12 noaptea? Sa vin in camera micuței, sa o pup si sa ii spun ca este tot ce mi-am dorit, in timp ce ea doarme!
Am avut o noapte lunga...si nu de la dans, Ilinca s-a trezi pe la 3 dimineața cu un chef de vorba teribil....si am vorbit amandoua pana pe la 5 jumătate!;)) sigur mi-a facut si ea multe urari pentru noul an!
Si uite asa am avut cel mai frumos Revelion!
Sunt sigura ca nu am fost singura care a ales sa petreacă astfel trecerea dintre ani, abia acum stiu ca asta înseamnă implinirea!
La multi ani 2017! Un an plin de neprevazut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu