sâmbătă, 7 octombrie 2017

Ilinca si tati

În momentul în care am aflat ca sunt însărcinată, ne-am bucurat enorm, atat eu cat și A., dar ne-am bucurat și mai mult când am aflat ca ceea ce purtam în pântece este o fetita, balerina noastră.

Când sunt intrebati ce isi doresc, marea majoritate răspund ca nu contează, sănătos sa fie, dar noi ne-am dorit ca punctulet sa fie fetiță, nu ca nu l-am fi iubit dacă era băiețel, dar na, nu te pui cu dorințele și preferințele! ;)) 
Eu mi-am dorit o fetita care sa semene in totalitate cu tati, sa aiba picioarele lungi si drepte ca ale lui, sa fie înaltă, sa aiba ambitia lui, sa aiba macar o gropita in obraz asa cum are tati, sa fie doua picaturi de apa! Cert este ca Dumnezeu ne-a îndeplinit dorința!


Pe toată perioada sarcinii, A. a fost foarte implicat, ma proteja și îmi făcea poftele ( chestiile alea, de multe ori imaginare, pe care le avem când hormonii se joacă de-a v-ați ascunsea). Imi amintesc ca în mijlocul iernii, într-o seara alba, cu multă zăpadă, am avut pofta de eclere, dar nu de ele, de crema aceea de vanilie, Yammmy! Ce era de făcut? Te poți pune cu hormonii? Nu! Deci te duci și cauți! :) Asta a făcut și A pentru a potoli pofetele celor mai mofturoase fete din viata lui! :))


Nu am cum sa uit momentele în care A. vorbea cu burtica, cate promisiuni și cate cuvinte pline de căldură ii adresa. Sunt momente cu o valoare inestimabila, ca femeie simți că odată cu sarcina cunoști împlinirea! 

După ce Ilinca s-a născut, ma așteptăm ca lucrurile sa se schimbe puțin. Ma așteptăm ca A. sa dea bir cu fugiții, dar nu a fost deloc asa, ba chiar m-a surpins plăcut. El a fost cel care o liniștea pe micuta noastră, el a fost cel care i-a dat biberonul când eu eram prea obosită, el a fost cel care a schimbat pampersi deși a zis ca nu o va face.


Acum, după mai bine de 1 an de la nastere, Ilinca este dependenta de tati. Când este plecat în delegatie, vorbește cu el la telefon, în chinezo-bebeluceasca, dar asta contează mai puțin! Când este acasă este clar ca de la noi se vor auzi hohote de râs, se joacă amândoi atat de frumos ca uneori cred ca am doi copii,  nu unul. Știu ca tati este de neînlocuit și ca îl iubește enorm, poate de aceea a fost și primul cuvânt pe care l-a spus! ;)) Poate ca de aceea au aceleași poziții de somn sau același stări! 
Este minunat sa fii tati de Ilinca, atunci când aceasta iti oferă doar zambete, gingășie și iubire și este la fel de minunat sa fiu soția lui tati și mama de Ilinca! ❤


Weekend plăcut, chiar dacă afara e urat și plo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu