vineri, 17 februarie 2017

"Ce bine era înainte!"



Ce bine era înainte, atunci cand puteam sa dorm pana la pranz!
Ce bine era atunci cand puteam sa stau noaptea tarziu sa ma uit la filme!
Ce bine era atunci cand puteam sa ies oriunde in oras, la orice ora!
Ce bine era cand cutreieram mallul ore in sir in cautarea unui obiect vestimentar!
Ce bine era! Toate erau bine! Eram doar noi doi si ne bucurăm de timpul nostru in cele mai plăcute si relaxante moduri.

Era....bine! Acum este si mai bine!
Cu toate ca duc lipsa unui somn profund, mai lung de 12 ore (cred ca mi-ar trebui o săptămâna de somn continuu pentru a ma pune pe picioare), simt ca imi este bine si asa. Trezirile începând cu ora 6 jumătate, sunt grele, foarte grele uneori, insa frumoase cand pitica mea imi zâmbește plina de energie si dornica de noi aventuri.
Lipsa somnului duce la multe stari, cele mai cunoscute dintre ele sunt cele in care "te transformi" intr-o persoana nervoasa, agitată si greu de inteles. Asa sunt eu acum, izbucnesc din orice, desi ulterior imi dau seama de iesirea avuta...dar ...vorbește gura fără mine! De multe ori cer doar sa fiu înțeleasă, o sa vină si vremuri mai bune, pline de calm.
Pentru multi, din exterior, pare floare la ureche sa stai 24 din 24 cu un copil. "Ce poate sa fie asa greu? Este un copil, doar un copil! Ei dorm, mananca si se joacă! Oare de ce se plânge asta atât? Ce atata durere de spate? Exagereaza!"  Chiar asa???? Pai faceți cate un copil fiecare si abia atunci începeți sa vorbiți, asta daca mai aveti timp.
Ce bine era înainte, atunci cand puteam merge cu "prietenele" mele in tot orasul la cafele! Aveam subiecte de vorba...farduri, iesiri...etc. Acum, se pare ca m-am ciumat, multe mi-au uitat numarul de telefon, ce sa mai zic de adresa! :))) Asa e, eu acum discut despre pampersi si scaunele pe care le are copilul meu de cand am început diversificarea, e normal sa nu prezint interes pentru voi! Dar sa nu uitam ca la un moment dat o sa vreti si voi minuni si abia atunci o sa puteti înțelege singurătatea pe care o simte o proaspata mamica si orizonturile pe care le are.



Ce bine era înainte! Dar mai bine este acum! Prefer de o mie de ori sa nu dorm noaptea, sa mananc pe fugă, sa nu am timp sa merg la coafor sau sa beau cafele! Prefer a vorbesc despre pampersi si tot ce tine de minunea pe care o am! Prefer ca timpul prezent sa se scurga tot mai încet, ca eu sa ma pot bucura de fiecare minut alături de ceea ce înseamnă sensul vieții, alaturi de familia pe care o am! Prefer sa stau inchisa in casa, izolata si fara "prieteni" atata timp cat am cunoscut adevărata fericire si ma bucur de ea in orice clipa!



Ce bine era înainte! ....o sa fie si pe viitor, o sa revin la libertatea pe care o aveam, Ilinca va creste mare, iar eu ma voi putea bucura alaturi de ea de toate minunățiile lumii, de fiecare secunda, minut, ora, zi ...an! Viitorul, "era mai bine ca-nainte!" Viitorul are zambete de suflet inocent, are mânuțe întinse către mine! Viitorul ma striga "mami"! ❤



Înainte era doar bine, in prezent este greu, foarte greu, dar mult mai bine, minunat as spune, viitorul de excepție, pentru ca simt ca mi-am atins scopul, mi-am hrănit sufletul cu puritate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu