duminică, 13 noiembrie 2016

Despre sarcina!

Bună seara!
 De ceva vreme tot zic sa fac un pas spre ceea ce îmi place sa fac, mai exact sa scriu! Și despre ce as putea scrie? Despre cum este "jobul" cu norma întreaga și ore suplimentare....despre cum este viata de mămică.
Când am aflat de sarcina totul a fost un vis, mi-am dorit atât de mult un copil, ca Dumnezeu a avut grija sa ma bucure imediat, din prima încercare! Și uite asa, după 12 săptămâni de sarcina am aflat ca ceea ce port în pântece este o fetita, o fetita pe care mi-o doream din tot sufletul și eu și soțul meu.
Apropo de sarcina, am fost o norocoasa, primele trei luni am avut grețuri matinale, care treceau imediat ce mâncăm ceva, orice. După totul a fost ...roz, doar ca din cauza hormonilor m-am transformat în cea mai rea persoana și nu am suportat foarte multa lume in jurul meu, de aici și multe rupturi apărute și prietenii destrămate...dar asta este alta poveste. Am putut manca aproape orice, am avut o pofta nebuna de cireșe, am mancat peste 10 kg. Carnea de pui, usturoiul și peștele nu au fost printre preferințele noastre. Am avut o sarcina frumoasa, care mi-a permis sa fiu activa pana în săptămâna 39( când am nascut minunea, prin cezariană, asta din cauza unei hernii inghinale drepte depistate prin luna a patra.
Pe parcursul celor 9 luni toată lumea ma sfătuia sa ma odihnesc cat (mai) pot...dar Toma necredinciosul a ascultat?? Nu!!! Nu înțelegeam ce poate sa fie atât de greu în creșterea unui nou-nascut! Ce vedeam eu era simplu, ii dai sa mănânce, te joci puțin cu el și doarme. Asa imi închipuiam viata de mămică...roz și atat!
După cele 9 luni...am înțeles, într-un final ca sfaturile primite erau minunat de folositoare...dar prea târziu! :)) Bebelusa, Ilinca Stephanie, venise pe lume și nu puteam da timpul înapoi, dar nici asa nu l-aș fi dat!
Momentul nașterii??? Waaa, de nedescris! O fericire imensa, dusa la extrem, la extaz!
Sunt mama și asta nu îmi ocupa tot timpul! Promit sa revin cu mai multe povestiri din putina mea experienta de mămică!
Este trecut de orele 22:00, ma duc sa ma cuibăresc lângă minunea mea, sa profit de cele 5-6 ore de somn neîntrerupt!
🙃noapte frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu