duminică, 13 noiembrie 2016

Cum am aflat de sarcina!

4 zile întârziere....niciodată! Se întâmplă ceva dubios!

Într-o zi de luni, 14 decembrie 2015 mai exact, m-am gândit eu sa îmi fac un test de sarcină  ( mai făcusem unul cu o săptămână în urma, unul ultrasensibil , care depistează sarcina cu n zile înainte...ee o prostie, la mine nu a funcționat, deci a ieșit negativ). Asa ca în pauza de masa, in drumul meu spre magazin, m-am oprit și la farmacie și am luat cel mai ieftin test Barza. Ajunsa la munca, am tăcut mâlc, m-am dus la baie și cu inima la gura mi-am făcut testul, deși tindem sa cred ca nu sunt însărcinată! Dar surpriza...a apărut prima liniuța de un rosu intens și nu după mult timp și cea de-a doua de un roz pal, abia putea fi zărit. Vesela și cu ochii în lacrimi am ieșit, le-am arătat colegelor care mi-au tăiat elanul!:)) îmi aduc aminte perfect când colega mea Adriana mi-a zis ca nu crede ca sunt însărcinată, ca trebuie sa fie ambele liniuțe roșii, asa a fost în cazul ei, dar mi-a recomandat sa repet testul. Zis și făcut! Figuta la farmacie, luat cel mai scump test și repetat. Dar din cauza emoțiilor...l-am stricat...și s-a făcut rosu tot, nici gând de vreo liniuța!;)) Asa ca a trebuit sa aștept sa termin programul și în drumul meu spre casa sa ma opresc la alta farmacie sa iau alt test. La farmacie i-am explicat farmacistei povestea primului test, ba chiar i l-am și arătat! Femeia, întâlnită cu multe situații de genul îmi spune calm ca nu e nevoie de al 2 lea test, ca sunt însărcinată, doar ca sarcina este foarte mica și de aceea apare asa. Am luat testul și am ajuns acasă nerăbdătoare sa îl repet! Eram singura și plina de emotie, A era plecat în delegatie, nu avea cine sa ma vadă manifestându-ma. Asa ca, cu mare grija și conform instrucțiunilor am repetat testul...și ce sa vezi...2 liniuțe destul de vizibile! Iieeeeiii sunt însărcinată, dar tot nu suficient de convinsa! Abia dacă am dormit în noaptea aceea, am așteptat cu sufletul la gura sa se facă dimineață pentru a ma duce sa fac analiza de sânge. Rezultatele urma sa le primesc pe mail în jurul prânzului, doar eu știu de cate ori am actualizat mailul și cum au trecut orele alea!:)) bling...sunteul de mail...rezultate synevo...interpretarea lor: sarcina în evoluție, 5 săptămâni! Eram însărcinată de-a binelea! Următoarea zi nu am rezistat, eram în fata ușii unui cabinet ginecologic pentru o ecografie! Sarcina confirmata a 3 a oara. Gata, m-am convins, le-am făcut pe toate și sunt însărcinată! Abia atunci am început sa ma bucur! Aveam în mine un "punctulet" care urma sa tot crească.💜
Pană la 12 săptămâni asta a fost primul alint..."punctulet" pentru ca nu știam ce o sa fie, visasem ca am băiat, ca ma joc cu el și ca îl alintam "Andeiuț"...dar a fost o Ilinca de la prima pana la ultima ecografie! ☺😻☺


4 comentarii:

  1. Fff dragut..ceva asemanator am patit si eu:)
    In dimineata de 3 noiembrie 2015 m.am hotarat sa iau un test surecheck,desi ink nu imi intarziase c.m, dar... cum instinctu matern e f bn dezvoltat ce sa vezi...2 liniute dar la fel k in cazul tau..a doua liniuta ff usor vizibila.acum eram in dilema, am pozat testu si i.am trimis unei prietene sa vedem ce zice, dar netrecand prin astea nu stia sigur ce e,asadar si,a cumparat si ea un test sa vedemcum ii iese si ei:))
    Bineinteles k la ea nu a iesit acea liniuta stearsa.
    A doua zi am fst la bhcg sa vedem daca in analiza de sange iese ceva concret.am recoltat la bioclinica unde rezultatul e un pic mai greu de interpretat,am banuit k sunt in 5 sapt.am asteptat 2 zile si am mers la ginecolog unde nici acolo nu se vedea nimic,i.am explikt dr cum a stat treaba cu testu si analiza bhcg dar el a zis k momentan nu se vede nimic.am plecat trista de acolo,si m.am enervat si m.am dus din nou la farmacie si mi.am mai luat un test care ulterior s.a inrosit de.a binelea.aqm nu mai aveam niciun dubiu..si aqm multumesc lui Dzeu am un baietel de 4 luni f sanatos si frumos pe care ni l.am dorit din tot sufletul.pupici mamici cu bebici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa știu ca experienta mea va amintește de cele mai frumoase momente! Sunt unice și clar de neuitat! :) acum bebelusa mea are 3 luni și ma surprinde pe zi ce trece tot mai mult! Este minunat rolul de mama și asta chiar nu îmi ocupa tot timpul! :) te pup, cu drag și te aștept sa citești și următoarele postări!sper sa fie la fel de plăcute!

      Ștergere
  2. Draga Mada, in situatia asta ma aflu eu din nou! Am facut si eu un test barza dupa ce mi intarziase vre o 3 zile sapt trecuta, de obicei imi venea inainte cu 5 zile :)) Surprinzator ca la tine a doua liniuta a fost roz:) Am facut Bhcgg cam 3-4 sapt ar trebui sa am :)) Repet din nou maine analiza si stau cu sufletul la gura, la dr merg dupa 15 decembrie. Te pup, Oana sunt! Am luat prajituri de la tine asta vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunaaa! Ai fost la medic? :) sarcina usoara iti doresc!....te pup cu mare drag! :*

      Ștergere